❧ گُفـتـُ گویـِ تَنهآییـ ❦

یآددآشـــت هایِ یِکـــــ دآنِشــجـــو

❧ گُفـتـُ گویـِ تَنهآییـ ❦

یآددآشـــت هایِ یِکـــــ دآنِشــجـــو

مَن دُختری ازجنس بـُــلور
با قلبـ♥ـی آکنده از عِشق ومُحبت

3لیوان اب+2لیوان اب پرتقال+2لیوان چای!!!! افطارم بود..به نظرم جا داره تو گینس ثبت بشه!

الانم کاملا توپ توپم!!!یعنی واقعا کم ابی داشتم !

بگذریم...

سوره الرحمن...خیلی ماهه...یعنی عروس ماهیه...کافیه ی بار بخونی تا بفهمی وباعمق وجودت خدا رو حس کنی...ی خدای مهربونه مهربون...کسی که با این همه بچگیمون وگاهی غفلت...مارو فراموش نکرد...به یادم بود...پشتم بود...نذاشت خیلی ازش دور شم...اولش فک میکردم خداباهام بهم زده...ولی الان که دقیق تر میشم میبینم اون منو دوس داره...اون نخواست اسیر بنده های ناپاکش بشم..اون خواست به سمت خودش برگردم...به سمت خود خود با معرفتش...

عوضش منم بهش قول دادم دختر خوبی باشم:)...خوب بودم ها...ولی گاهی شیطونه گولم میزنه...میدونم برا چیه...چون زیادی تنهام...تنهایی رو دوس دارما...ولی خب زیادیش خوب نیس...باعث میشه به کس وناکس رو کنی تا این خلارو برات پر کنن...خونواده ی طرف قضیه اس...برام کم نذاشتن..هیچی...ولی من بنده ناخلفی شدم گمونم!!!شایدم مال این سنه...یکی باشه...

+خدایا خیلی عاشقتم...هرجارو میکنم تویی ومهربونیا ونعمتهای بی دریغت .میشه  تکذیبت کنم؟به قول این بچه ها!تا اخر باهاتم!

+خدایا ازت خواهش میکنم ولم نکن..هیچوقت..توروخدا قول بده..تاالان دمت گرم...ستایش نشه ولی راضی ام از خودم...میگن دنیا ایینه تمام قد اعمال ماهست...دوست ندارم در اینده سر بچه خودم یا الان برا کسی که قراره اقای همسر شه منعکس شه این رفتارای  دور از انسانیت که مد شده ومرسوم شده ومعمول شده وعادی شده...به عنوان کارای انسان مدرنیته...عصر تجدد...


+عید پیشاپیش مبارک